Sochaczew, 24.09.2024 r.
Dyrektor Zakładu Komunikacji Miejskiej ogłasza nabór na stanowisko Pomoc administracyjna, w Zakładzie Komunikacji Miejskiej w Sochaczewie
Liczba stanowisk pracy: 1,
Wymagania w stosunku do kandydata:
Wymagania niezbędne:
· posiadanie obywatelstwa polskiego,
· posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
· brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
· posiadanie nieposzlakowanej opinii,
· umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office,
· wykształcenie średnie,
· samodzielność, skrupulatność, operatywność,
· umiejętność redagowania pism,
· chęci do pracy oraz nauki.
Mile widziane:
· znajomość Ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.
Do zadań wykonywanych na ww. stanowisku w szczególności należy:
· prowadzenie czynności związanych ze Strefą Płatnego Parkowania,
· wystawianie upomnień dotyczących opłat dodatkowych,
· prowadzenie rejestru tytułów wykonawczych,
· opracowywanie zestawień i informacji Strefy Płatnego Parkowania,
· sporządzanie wezwań do zapłaty w zakresie opłat dodatkowych za jazdę bez ważnego biletu,
· kontakt z Urzędem Skarbowym oraz przygotowywanie zgłoszeń na policję w sprawie wykroczeń bez ważnego biletu,
· inne czynności zlecone przez przełożonego.
Warunki pracy na stanowisku:
· oświetlenie: naturalne, sztuczne,
· średnio praca 5 dni w tygodniu,
· średnio 40 godzin tygodniowo,
· praca biurowa.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZKM, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
Wymagane dokumenty:
· podpisany życiorys (CV) z informacjami o wykształceniu z opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej, zawierający adres korespondencyjny, adres e-mail i nr telefonu kontaktowego,
· podpisany list motywacyjny,
· kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
· oświadczenia, które umieszczone są na stronie dołączone do ww. naboru, bez których oferty nie będą rozpatrywane.
· ewentualnie kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje.
Wymagane dokumenty aplikacyjne, w tym list motywacyjny i szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) dodatkowo powinny być własnoręcznie podpisane i opatrzone klauzulą zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji : ”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie przez Zakład Komunikacji Miejskiej w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Pomoc Administrayjna, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”
Termin i miejsce złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Zakładu Komunikacji Miejskiej lub przesłać pocztą:
Zakład Komunikacji Miejskiej
Al. 600 lecia 90
96-500 Sochaczew
Z dopiskiem „Nabór na stanowisko Pomoc administracyjna”
w terminie do 06.10.2024 r.
Decyduje data stempla pocztowego/ osobistego dostarczenia oferty do zakładu.
Osoby do kontaktu:
Tomasz Ufa (046) 862-99-27 wew. 107
Monika Izydorek (046) 862-99-27 wew. 106
Dokumenty dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.
Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami spełniającymi wymogi formalne w celu zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną, w oparciu o którą podjęta zostanie decyzja o naborze.
Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie www.zkm.sochaczew.pl/bip oraz na tablicy ogłoszeń w Zakładzie Komunikacji Miejskiej w Sochaczewie.
Dyrektor