Sochaczew, dnia 16.01.2025r.
Dyrektor Zakładu Komunikacji Miejskiej ogłasza nabór na stanowisko
Referent ds. rozliczeń w Zakładzie Komunikacji Miejskiej
w Sochaczewie
1. Wymiar etatu: 1,
2. Liczba stanowisk pracy: 1,
3. Wymagania w stosunku do kandydata:
· wykształcenie minimum średnie, preferowany kierunek ekonomiczny,
· minimum roczny staż pracy,
· umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office,
· samodzielność, skrupulatność, operatywność.
· posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
· brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
· posiadanie nieposzlakowanej opinii,
· chęci do pracy oraz nauki.
4. Mile widziane:
· znajomość Ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, Ustawy o rachunkowości.
4. Zakres wykonywanych czynności na stanowisku:
· obsługa sekretariatu ZKM m.in.:
- prowadzenie książki korespondencyjnej,
- obsługa centrali telefonicznej zakładu,
- obsługa skrzynek elektronicznych.
- prowadzenie strony internetowej oraz BIP ZKM,
- wystawianie faktur za wykonane przez zakład usługi.
· obsługa kasy głównej i Strefy Płatnego Parkowania, w tym prowadzenie sprzedaży biletów komunikacji miejskiej,
· prowadzenie rozliczeń strefy płatnego parkowania (SPP),
· prowadzenie rozliczeń magazynowych:
- analityczne księgowanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, przychodów i rozchodów (PZ, PW, RW, ZW, MM) części zamiennych, materiałów, paliwa oraz ustalania stanów zapasów magazynowych w ujęciu ilościowo-wartościowych i uzgadniania z ewidencją syntetyczną,
- sporządzanie comiesięcznych zestawień zużycia materiałów, części zamiennych i paliwa,
- sporządzanie ewidencji, rejestrów, wykazów i sprawozdań związanych z działalnością zakładu, uzgadniania karotek magazynowych
- dokonywaniem miesięcznych rozliczeń zużycia paliwa przez pojazdy ZKM na podstawie kart drogowych,
· prowadzenie kartotek odzieżowych pracowników.
5. Warunki pracy na stanowisku:
Praca biurowa w budynku Zakładu Komunikacji Miejskiej, przeważnie siedząca, przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, fax). Oświetlenie naturalne i sztuczne. Obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe.
6. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZKM, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił powyżej 6%.
7. Wymagane dokumenty:
· podpisany życiorys (CV) z informacjami o wykształceniu z opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej, zawierający adres korespondencyjny, adres e-mail i nr telefonu kontaktowego,
· podpisany list motywacyjny,
· kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz wymagany staż pracy,
· oświadczenia, które umieszczone są na stronie dołączone do ww. naboru, bez których oferty nie będą rozpatrywane.
· ewentualnie kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje.
Wymagane dokumenty aplikacyjne, w tym list motywacyjny i szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) dodatkowo powinny być własnoręcznie podpisane i opatrzone klauzulą zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji : ”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie przez Zakład Komunikacji Miejskiej w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Inspektor ds. rozliczeń, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”
8. Termin i miejsce złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Zakładu Komunikacji Miejskiej lub przesłać pocztą:
Zakład Komunikacji Miejskiej
Al. 600-lecia 90
96-500 Sochaczew
Z dopiskiem „Referent ds. rozliczeń”
w terminie do 27.01.2025 r.
Decyduje data stempla pocztowego/ osobistego dostarczenia oferty do zakładu.
Osoby do kontaktu:
Ewelina Diehl (046) 862-99-27 wew. 104
Dokumenty dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.
Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami spełniającymi wymogi formalne w celu zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną, w oparciu o którą podjęta zostanie decyzja o naborze.
Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie www.zkm.sochaczew.pl/bip oraz na tablicy ogłoszeń w Zakładzie Komunikacji Miejskiej w Sochaczewie.
Dyrektor