Sochaczew dn. 16.12.2022 r.
Oferenci
informacja
Zakład Komunikacji Miejskiej w Sochaczewie zgodnie z regulaminem prowadzenia postępowań przetargowych informuje, że unieważnia postępowanie przetargowe z dnia 05.12.2022 r. na wykonywanie kontroli biletów i przestrzegania porządku w autobusach komunikacji miejskiej w Sochaczewie, zgodnie z Uchwałą Rady Miejskiej w Sochaczewie nr LVIII/567/02 z dnia 18.06.2002 r. z póź. zm. oraz „Regulaminem przewozu środkami transportowymi Zakładu Komunikacji Miejskiej w Sochaczewie”
Dyrektor ZKM
Data : 05 grudnia 2022 r.
OGŁOSZENIE O PRZETARGU OFERTOWYM
o wartości poniżej 130.000 PLN
Wartość szacunkowa zamówienia - poniżej kwot określonych w art. 2 ust 1 pkt. 1 Ustawy - Pzp (zwolnienie przedmiotowe do 130 000 złotych netto) - postępowanie prowadzone jest w oparciu o „Regulamin udzielania zamówień publicznych w Zakładzie Komunikacji Miejskiej w Sochaczewie .
Zamawiający:
Gmina Miasto Sochaczew ul. 1 Maja 16 96-500 Sochaczew, będącym płatnikiem VAT o numerze identyfikacyjnym 837-16-91-451, odbiorca/płatnik - Zakład Komunikacji Miejskiej, 96-500 Sochaczew, ul. Al. 600-lecia 90
Tel. (46) 862-99-27, e-mail: sekretariat@zkm.sochaczew.pl
zaprasza do składania ofert w trybie przetargu ofertowego na wykonywanie kontroli biletów i przestrzegania porządku w autobusach komunikacji miejskiej w Sochaczewie na rzecz ZKM w Sochaczewie, zgodnie z Uchwałą Rady Miejskiej w Sochaczewie nr LVIII/567/02 z dnia 18.06.2002 r. z późn. zm. oraz „Regulaminem przewozu środkami transportowymi Zakładu Komunikacji Miejskiej w Sochaczewie”
Rozdział I. Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przez „kontrolę biletów i przestrzegania porządku ” zwaną dalej „kontrolą” rozumie się wejście do danego pojazdu komunikacji miejskiej i sprawdzenie czy wszyscy pasażerowie znajdujący się w pojeździe posiadają ważne bilety na przejazd, przewóz bagażu i zwierząt oraz dokumenty stwierdzające uprawnienia do przejazdów ulgowych i bezpłatnych, a także zwrócenie uwagi, czy pasażerowie ci zachowują się zgodnie z obowiązującym regulaminem przewozu. Następna kontrola odbywa się w innym pojeździe.
2. Kontrola wykonywana będzie w autobusach Zamawiającego poruszających się zgodnie z obowiązującym rozkładem jazdy Zamawiającego. Obsługiwany obszar to teren Sochaczewa i połączenia z przyległymi gminami w ramach zawartych porozumień międzygminnych.
3. Kontrole muszą być przeprowadzone łącznie we wszystkie dni tygodnia, w godzinach kursowania autobusów, przez sześć godzin w dniu kontroli, na wszystkich liniach wg uzgodnionego harmonogramu w ciągu minimum ośmiu wybranych dni miesiąca. Kontrole muszą być przeprowadzone przynajmniej w jeden weekend w miesiącu. Kontrole należy przeprowadzać przynajmniej dwa dni w miesiącu w godzinach do 22.00 oraz przynajmniej trzy dni w miesiącu w godzinach porannych od godziny 5 00.
4. Minimalna ilość kontroli w pojazdach Zleceniodawcy jaka winna być przeprowadzona w okresie miesiąca wynosi 200 (słownie: dwieście ). Kontrolerzy Wykonawcy zobowiązani będą do potwierdzenia faktu przeprowadzenia danej kontroli u kierowcy autobusu, dokonując wpisu w kartę drogową.
5. Zleceniobiorca zobowiązuje się prowadzić kontrolę w oparciu o obowiązujące przepisy, w tym przepisy ustawy z dnia 15 listopada 1984r. Prawo przewozowe – (Dz.U. z 2020 r., poz. 8), a w szczególności zgodnie z art.33a wspomnianej ustawy oraz w oparciu o Uchwałę nr LVIII/567/02 Rady Miejskiej w Sochaczewie z dnia 18.06.2002r. z późn. zm. i „Regulaminem przewozu środkami transportowymi Zakładu Komunikacji Miejskiej w Sochaczewie” stanowiącymi załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji, przepisami Ustawy z dn. 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Z 2002r. Nr 101 poz. 926 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy nr 95/46/WE (4.5.2016.L 119/38 Dz. Urz. UE PL) prawem oraz Ustawę z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2021 r., poz. 1995) i Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 listopada 1998 r. w sprawie szczegółowego trybu działań pracowników ochrony podejmowanych wobec osób znajdujących się w granicach chronionych obiektów i obszarów.
6. Zleceniobiorca deklaruje profesjonalny charakter swoich działań i znajomość przepisów wyszczególnionych w punkcie 5 oraz ponosi pełną odpowiedzialność za niezgodny z przepisami i zasadami współżycia społecznego sposób przeprowadzania kontroli.
7. W razie stwierdzenia braku ważnego biletu albo dokumentu uprawniającego do przejazdu bezpłatnego lub ulgowego, osoby kontrolujące zobowiązane są do wystawienia i ewentualnego pobrania opłaty dodatkowej na powierzonym mu druku Zleceniodawcy.
8. W razie stwierdzenia naruszenia przez osoby korzystające (lub chcące skorzystać) z pojazdu Zamawiającego obowiązującego tam porządku, osoby kontrolujące powinny zwrócić im na tę okoliczność uwagę, a w razie niezastosowania się do poleceń – usunąć z pojazdu (lub nie dopuścić do przewozu); a w sytuacjach drastycznych – skorzystać z pomocy policji.
9. Zleceniobiorca podczas kontroli będzie posługiwał się identyfikatorami ZKM Sochaczew.
10. Kontrolę w autobusie powinno prowadzić co najmniej dwóch kontrolerów równocześnie wspieranych przez samochód Zleceniodawcy. Mają to być osoby przeszkolone i uprawnione do stosowania przepisów wyszczególnionych w punkcie 5, predysponowane do wykonywania takich czynności, o schludnym wyglądzie i umundurowane. W czasie przeprowadzania kontroli powinny prezentować wysoki poziom kultury osobistej.
11. Zleceniobiorca zobowiązany jest realizować kontrolę w sposób fachowy i rzetelny.
Zleceniobiorca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dobór osób – kontrolerów oraz za wyniki i skutki ich działania. Jak również całkowitą odpowiedzialność prawną, materialną i finansową wobec pasażerów. Zamawiającemu przysługuje prawo wnoszenia zastrzeżeń wobec kontrolerów wykonujących swoje czynności.
Rozdział II. Warunki i termin realizacji zamówienia.
Termin realizacji zamówienia: od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.
Rozdział III. Informacja dotycząca składania ofert.
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3. Zamawiający nie przewiduje zebrania oferentów.
4. Złożenie jednej ważnej oferty upoważnia Zamawiającego do dokonania wyboru Wykonawcy.
5. Zamawiający zastrzega, że może nie wybrać żadnej oferty, zamknąć lub unieważnić postępowanie bez podania przyczyn.
6. Zamawiający zastrzega, że treść ogłoszenia oraz warunki określone w zaproszeniu do składania ofert mogą zostać zmienione, o czym zostanie przekazana informacja na stronie internetowej Zamawiającego.
Rozdział IV. W przetargu mogą brać udział podmioty, które :
1. są uprawnione do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi i obowiązującymi przepisami w zakresie objętym zamówieniem ;
2. zapewnią realizację kontroli i porządku zgodnych z kryteriami określonymi w przetargu ofertowym;
3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny,
a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia;
4.znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zgodnie
z wymaganiami, złożą ofertę na druku załączonym do niniejszej specyfikacji ( załącznik nr 1 );
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, wobec którego zachodzą przesłanki wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835).
Rozdział V. Kryteria wyboru ofert: Najniższa cena.
Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
- łączna cena ofertowa brutto - 100%
1. Na cenę oferty składa się cena ryczałtowa (netto i brutto) za 1 miesiąc, cena ryczałtowa (netto i brutto) za 12 miesięcy, cena za wystawione w okresie trwania umowy i zrealizowane w okresie trwania umowy opłaty dodatkowe przyjmując, że w okresie obowiązywania umowy (12 miesięcy) może zostać wystawionych i zrealizowanych (zapłaconych) 120 opłat dodatkowych. Ocenie podlegać będzie łączna cena ryczałtowa brutto za 12 miesięcy wykonywania usługi (12 x ryczałt miesięczny brutto) oraz szacunkowe wynagrodzenie całkowite w okresie trwania umowy za naliczone i pobrane opłaty dodatkowe. Wykonawca poda jednostkową cenę (netto i brutto) za 1 naliczoną i zapłaconą opłatę dodatkową oraz wynagrodzenie (netto i brutto) za 120 naliczonych i zapłaconych opłat dodatkowych. Cena w części dotyczącej naliczonych i pobranych opłat dodatkowych zawarte w ofercie służy jedynie porównaniu i ocenie ofert.
2. Cena oferty zgodnie art. 3 ust. 1 pkt. 1 i ust 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług winna zawierać wszystkie koszty związane z obowiązkami przyszłego wykonawcy, niezbędne do zrealizowania zamówienia oraz uwzględniać informację zawartą w punkcie 1. dot. opłat dodatkowych. W przypadku wzrostu stawki i kwot należnego podatku VAT ceny jednostkowe, jak i cena ogólna nie zmieniają się.
Cena oferty powinna wynikać z sumy kwot opisanych w pkt 1
Rozdział VI. Miejsce i termin składania ofert
1. Oferty należy składać na jeden z następujących sposobów :
- przesłać pocztą na adres: Zakład Komunikacji Miejskiej 96-500 Sochaczew ul. Al. 600-lecia 90
- złożyć osobiście w sekretariacie siedziby firmy
- wysłać e-mailem pod adresem: sekretariat@zkm.sochaczew.pl
2. Termin składania ofert upływa w dniu 16 grudnia 2022 roku o godzinie 09:00.
Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu lub złożenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Rozdział VII. Wymagane dokumenty.
1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ).
2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach
3. Wykonawca wykona zamówienie osobiście ze względu na osobiste cechy podmiotowe wymagane od
Wykonawcy (koncesja);
4. koncesja na wykonywanie czynności ochrony osób i mienia ;
5. wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (tabela);
6. wykaz wykonanych lub wykonywanych usług zgodnych z warunkami udziału w postępowaniu w okresie 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz referencji,
7. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej ze strony internetowej www.ceidg.gov.pl
8. oświadczenie wykonawcy w zakresie RODO ( załącznik nr 4 )
9. klauzula informacyjna RODO ( załącznik nr 5)
Rozdział VIII. Miejsce oraz termin otwarcia ofert.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Sochaczewie Al. 600-lecia 90 w dniu 16.12.2022r. o godzinie 10:00
Zamawiający niezwłocznie powiadomi uczestników postępowania o jego wyniku albo o zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru.
Rozdział IX. Sposób rozliczenia i warunki płatności.
Sposób rozliczenia i warunki płatności zostaną określone przez Zamawiającego i Wykonawcę w umowie, ( wzór umowy - załącznik nr 3 )
Formularz_ofertowy-Załącznik_nr_1_2022_12_16
Oświadczenie_wykon-_-_Załącznik_nr_2_2012_12_16
Wzór_Umowy_załącznik_nr_3_2022_12_16