PROTOKÓŁ Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA W TRYBIE ART. 2 UST. 1 PKT. 1 CONTRARIO USTAWY PZP (ZWOLNIENIE PRZEDMIOTOWE DO 130 000zł NETTO) – NA ZADANIE – DOSTAWA I MONTAŻ WYŚWIETLACZY PRĘTKOŚCI RZECZYWISTEJ.
W dniu 17.08.2021r Dyrektor ZKM Sochaczew zatwierdził uruchomienie postępowania w trybie przetargu ofertowego w przedmiocie wykonania:
Dostawa i montaż na terenie miasta Sochaczew (ul. 15 Sierpnia) - 2szt wyświetlaczy prędkości rzeczywistej z zasilaniem solarnym i oprogramowaniem pracującym w systemie MS Windows i Android umożliwiającym komunikację z komputerem, tabletem lub smartfonem. Cechy urządzenia: szczelność na poziomie IP65, możliwość wyświetlenia wykrzyknika w trójkącie by kierowcy nie bili rekordów wysokości prędkości, wyświetlanie prędkości rzeczywistej w kolorze zielonym dla prędkości zdefiniowanej przez użytkownika jako niższej od ograniczenia i czerwonym dla prędkości przekraczających ograniczenie, wyposażenie w moduł statystyk zapisujący informację o ruchu w obu kierunkach oraz moduł połączenia USB i bluetooth do odczytu danych, możliwość indywidualnego programowania treści (zarówno graficznej jak i tekstowej w zadanych widełkach prędkości), definiowanie najmniejszej i największej wyświetlanej prędkości (powyżej której może wyświetlać tylko komunikaty np. „ZWOLNIJ” lub komunikat i symbol znaku wykrzyknik w trójkącie.
Oferta powinna zawierać koszty materiałów, sprzętu, robocizny, szkolenia z obsługi przedstawiciela Zamawiającego oraz min. 24 miesięcznej gwarancji.
Dział Drogowy uruchomił wykonanie zadanie zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1 contrario ustawy Pzp (zwolnienie przedmiotowe do 130 000zł netto). Postępowanie prowadzone jest w oparciu o Regulamin udzielania zamówień publicznych oraz Zarządzenie Nr 15/2020 Dyrektora Zakładu Komunikacji Miejskiej w Sochaczewie z dnia 31 grudnia 2020 r.
Oferty na wykonanie w/w zadania złożyło dwóch Wykonawców, a mianowicie:
Wykonawca nr 1
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe Jerzy Fojcik, ul. Lenartowicza 37/13, 43-300 Bielsko-Biała - za kwotę 18 980,00zł netto /23 345,40zł brutto.
Wykonawca nr 2
TIOMAN Sp. z o.o. Sp. k., Ostaszewo 57E, 87-148 Łysomice - za kwotę 25 000,00zł netto / 30 750,00zł brutto.
Komisja w składzie:
Ficzygowski Tadeusz - przewodniczący komisji
Orzechowski Kamil - członek komisji
Tomasz Ufa - członek komisji
uznała wszystkie oferty za ważne. W związku z powyższym zamówienie pozyskał wykonawca nr 1 – Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe Jerzy Fojcik, ul. Lenartowicza 37/13, 43-300 Bielsko-Biała.
Wyniki wyboru Wykonawcy zatwierdził Dyrektor ZKM Sochaczew w dniu 02.09.2021r
PRZETARG OFERTOWY
Data 17 sierpień 2021 r.
Wartość szacunkowa zamówienia poniżej kwot określonych w art. 2 ust. 1 pkt 1 contrario ustawy- Pzp (zwolnienie przedmiotowe do 130 000 złotych netto).
Postępowanie prowadzone jest w oparciu o Regulamin Udzielania zamówień publicznych oraz Zarządzenie Nr 15/2020 Dyrektora Zakładu Komunikacji Miejskiej w Sochaczewie z dnia 31 grudnia 2020 r.
Zamawiający:
Gmina Miasto Sochaczew
ul. 1-go Maja 16
96-500 Sochaczew
NIP: 837-16-91-451
Zakład Komunikacji Miejskiej
Ul. Al 600-lecia 90
96-500 Sochaczew
zaprasza do składania ofert w trybie przetargu ofertowego na dostawę i montaż wyświetlaczy prędkości rzeczywistej.
Rozdział I. Opis przedmiotu zamówienia:
Dostawa i montaż na terenie miasta Sochaczew (ul. 15 Sierpnia) - 2szt wyświetlaczy prędkości rzeczywistej z zasilaniem solarnym i oprogramowaniem pracującym w systemie MS Windows i Android umożliwiającym komunikację z komputerem, tabletem lub smartfonem. Cechy urządzenia: szczelność na poziomie IP65, możliwość wyświetlenia wykrzyknika w trójkącie by kierowcy nie bili rekordów wysokości prędkości, wyświetlanie prędkości rzeczywistej w kolorze zielonym dla prędkości zdefiniowanej przez użytkownika jako niższej od ograniczenia i czerwonym dla prędkości przekraczających ograniczenie, wyposażenie w moduł statystyk zapisujący informację o ruchu w obu kierunkach oraz moduł połączenia USB i bluetooth do odczytu danych, możliwość indywidualnego programowania treści (zarówno graficznej jak i tekstowej w zadanych widełkach prędkości), definiowanie najmniejszej i największej wyświetlanej prędkości (powyżej której może wyświetlać tylko komunikaty np. „ZWOLNIJ” lub komunikat i symbol znaku wykrzyknik w trójkącie.
Oferta powinna zawierać koszty materiałów, sprzętu, robocizny, szkolenia z obsługi przedstawiciela Zamawiającego oraz min. 24 miesięcznej gwarancji.
Rozdział II. Warunki i termin realizacji zamówienia.
Miejscem realizacji dostawy: 96-500 Sochaczew, ul. 15 Sierpnia.
Termin realizacji zamówienia:
Do 30.09.2021 r.
Rozdział III. Informacja dotycząca składania ofert.
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych,
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych,
3. Zamawiający nie przewiduje zebrania oferentów,
4. Złożenie jednej ważnej oferty upoważnia Zamawiającego do dokonania wyboru Wykonawcy,
5. Zamawiający zastrzega, że może nie wybrać żadnej oferty, zamknąć lub unieważnić postępowanie bez podania przyczyn,
6. Zamawiający zastrzega, że treść ogłoszenia oraz warunki określone w zaproszeniu do składania ofert mogą zostać zmienione, o czym zostanie przekazana informacja na stronie internetowej Zamawiającego,
7. Dodatkowych informacji udziela Tomasz Ufa pod numerem telefonu 46-862-99-27 w 107 oraz adres email: drogowy@zkm.sochaczew.pl
8. Oferta złożona w toku przedmiotowego postępowania przestaje wiązać, gdy została wybrana inna oferta albo gdy postępowanie zostało zamknięte bez wybrania którejkolwiek z ofert.
Rozdział IV. W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy:
1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi i obowiązującymi przepisami,
2. zapewnią dostawę materiału o parametrach i w terminach zgodnych z określonymi w zapytaniu ofertowym,
3. posiadają uprawnienia niezbędne do realizacji dostawy,
4. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia,
5. znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w aspekcie określonych w zapytaniu ofertowym warunków płatności za przedmiot zamówienia,
Rozdział V. Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów :
Najniższa cena – 100%
Rozdział VI. Miejsce i termin składania ofert
1. Oferty należy składać na jeden z następujących sposobów :
Zakład Komunikacji Miejskiej
96-500 Sochaczew
ul. Al. 600-lecia 90
- wysłać e-mailem pod adresem: drogowy@zkm.sochaczew.pl
2. Termin składania ofert upływa w dniu 31 sierpnia 2021 roku o godzinie 10.00.
Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu lub złożenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Rozdział VII. Miejsce oraz termin otwarcia ofert
1. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Sochaczewie Al. 600-lecia 90 w dniu 31 sierpnia 2021 r. o godzinie 10.30
2. Zamawiający niezwłocznie zamieści na stronie www.zkm.sochaczew.pl o jego wyniku albo o zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru.
Rozdział VIII. Opis sposobu przygotowania oferty
Oferta powinna być:
- opatrzona pieczątką firmową,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
- podpisana czytelnie przez wykonawcę.
- oświadczenie wykonawcy w zakresie RODO zgodnie z treścią załącznika nr 2
- oświadczenie wykonawcy – załącznik nr 3
Rozdział IX. Sposób rozliczenia i warunki płatności.
1. Zapłata nastąpi przelewem w ciągu 30 dni od odbioru wykonanych prac i po otrzymaniu faktury VAT.
Rozdział X. Załączniki.
Załącznik nr 1 – Klauzula informacyjna RODO
Załącznik nr 2 – Oświadczenie wykonawcy w zakresie RODO
Załącznik nr 3 – Oświadczenie wykonawcy
Załącznik nr 4 – Wzór umowy