PRZETARG OFERTOWY
Data 31 grudnia 2024 r.
Wartość szacunkowa zamówienia poniżej kwot określonych w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy - Pzp (zwolnienie przedmiotowe do 130 000 złotych netto).
Postępowanie prowadzone jest w oparciu o Regulamin Udzielania zamówień publicznych oraz Zarządzenie Nr 17/2020 Dyrektora Zakładu Komunikacji Miejskiej w Sochaczewie z dnia 31 grudnia 2020 r.
Zamawiający:
Zakład Komunikacji Miejskiej
Ul. Al 600-lecia 90
96-500 Sochaczew
zaprasza do składania ofert w trybie przetargu ofertowego na sukcesywną dostawę części zamiennych do pojazdów ciężarowych.
Rozdział I. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa części zamiennych do pojazdów ciężarowych: MAN 18264, Mercedes Benz 1820 K, Mercedes Atego 1318, Ciągnik Zetor, Volkswagen T5, Ford Transit Connect. Szczegółowy wykaz części objętych zamówieniem określony jest w załączniku nr 4 – Formularz ofertowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, które może być realizowane w przypadku wcześniejszego wyczerpania całego przedmiotu zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające może być udzielone na okres do dnia 31 grudnia 2025 r. W przypadku udzielenia zamówienia uzupełniającego obowiązują ceny jednostkowe zamówienia podstawowego – ceny ofertowe.
2. Wymagania stawiane Wykonawcy:
A. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać części zamienne, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczonych części.
B. Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu ciągłość dostaw, niezmienność cen w okresie trwania umowy i zagwarantować terminową realizację dostaw. Osoby odpowiedzialne za wykonywanie umowy będą szczegółowo wpisane do umowy.
C. Wykonawca wskaże Zamawiającemu osoby, które będą upoważnione do kontaktów i ustalania szczegółów dotyczących wykonania zamówienia, podając ich dane kontaktowe.
3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianych części w stosunku do ilości wskazanych w formularzu ofertowym przy zachowaniu cen ofertowych i przy jednoczesnym zachowaniu maksymalnej łącznej wartości przedmiotu zamówienia określonej w formularzu ofertowym, bez możliwości zgłaszania roszczeń wobec Zamawiającego z tego tytułu.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu dostawy określonej w opisie przedmiotu zamówienia i formularzu ofertowym bez możliwości zgłaszania roszczeń wobec Zamawiającego z tego tytułu.
Rozdział II. Warunki i termin realizacji zamówienia.
1. Zamówienie będzie realizowane w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2025 r. lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na realizację umowy z wyłonionym wykonawcą, w zależności, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej z zastrzeżeniem jak w rozdziale I ust. 1.
2. Dostawy będą realizowane sukcesywnie zgodnie ze składanymi przez Zamawiającego zamówieniami cząstkowymi. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać Zamawiającemu części zamienne w terminie maksymalnie 3 dni roboczych, licząc od dnia otrzymania zamówienia, określającego rodzaj oraz ilość potrzebnych części zamiennych.
3. Zamawiający udzieli gwarancji na dostarczoną część na okres 12 miesięcy oraz rozpatrzy reklamację w okresie 7 dni roboczych dostarczając zamiennie część wolna od wad i pełnowartościową.
Wynagrodzenie za realizację zamówienia będzie wypłacana na podstawie faktur VAT wystawianych przez Wykonawcę po dokonaniu dostawy, przelewem bankowym na konto wskazane na fakturze.
Termin płatności - 21 dni od daty otrzymania f-ry.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
Rozdział III. Informacja dotycząca składania ofert.
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych,
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych,
3. Zamawiający nie przewiduje zebrania oferentów,
4. Złożenie jednej ważnej oferty upoważnia Zamawiającego do dokonania wyboru Wykonawcy,
5. Zamawiający zastrzega, że może nie wybrać żadnej oferty, zamknąć postępowanie bez podania przyczyn.
6. Zamawiający zastrzega, że treść ogłoszenia oraz warunki określone w zaproszeniu do składania ofert mogą zostać zmienione, o czym zostanie przekazana informacja na stronie internetowej Zamawiającego,
7. Dodatkowych informacji udziela Łukasz Kawka pod numerem telefonu 46-862-99-27 w 108 oraz adres email: sekretariat@zkm.sochaczew.pl
8. Oferta złożona w toku przedmiotowego postępowania przestaje wiązać, gdy została wybrana inna oferta albo gdy postępowanie zostało zamknięte bez wybrania którejkolwiek z ofert.
Rozdział IV. W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy:
1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi i obowiązującymi przepisami,
2. zapewnią wykonanie usługi zgodnie z parametrami i w terminach określonymi w zapytaniu ofertowym,
3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia,
4. znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie dostawy w aspekcie określonych w przetargu ofertowym warunków płatności za przedmiot zamówienia,
5. nie zachodzą wobec nich przesłanki wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 paz. 835).
Rozdział V. Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów :
Najniższa cena – 100%
Rozdział VI. Miejsce i termin składania ofert
1. Oferty należy składać na jeden z następujących sposobów :
przesłać pocztą na adres
Zakład Komunikacji Miejskiej
96-500 Sochaczew
Al. 600-lecia 90
- złożyć osobiście w sekretariacie siedziby firmy,
- wysłać e-mailem pod adresem: sekretariat@zkm.sochaczew.pl
2. Termin składania ofert upływa w dniu 10.01.2025 roku o godzinie 12.00.
Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu lub złożenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Rozdział VII. Miejsce oraz termin otwarcia ofert
1. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Sochaczewie Al. 600-lecia 90 w dniu 10.01.2025 o godzinie 12.30
2. Zamawiający niezwłocznie zamieści na stronie www.zkm.sochaczew.pl o jego wyniku albo o zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru.
Rozdział VIII. Opis sposobu przygotowania oferty
Oferta powinna:
- być opatrzona pieczątką firmową,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
- podpisana czytelnie przez wykonawcę.
- oświadczenie wykonawcy w zakresie RODO zgodnie z treścią załącznika nr 1
- oświadczenie wykonawcy – załącznik nr 2
- oświadczenie wykonawcy – załącznik nr 3
- wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 4.
- oświadczenie wykonawcy – Ukraina – załącznik nr 6
Rozdział IX. Sposób rozliczenia i warunki płatności.
Zapłata nastąpi przelewem w ciągu 21 dni od wykonania usługi i po otrzymaniu faktury VAT.
Rozdział X. Załączniki.
Załącznik nr 1 – Klauzula informacyjna RODO
Załącznik nr 2 – Oświadczenie wykonawcy w zakresie RODO
Załącznik nr 3 – Oświadczenie wykonawcy
Załącznik nr 4 – Formularz ofertowy.
Załącznik nr 5 – Projekt umowy.
Załącznik nr 6 – Oświadczenie wykonawcy - Ukraina.
Dyrektor ZKM Sochaczew
Załącznik_nr1_Klauzula_informacyjna_Rodo
Załącznik_nr2_Oświadczenie_wykonawcy_w_zakresie_rodo
Załącznik_nr3_Oświadczenie_wykonawcy