PROTOKÓŁ Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA W TRYBIE ART. 2 UST. 1 PKT. 1 USTAWY PZP (ZWOLNIENIE PRZEDMIOTOWE DO 130 000zł netto) – NA ZADANIE – SUKCESYWANA DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH.
W dniu 16.01.2023r Dyrektor ZKM Sochaczew zatwierdził uruchomienie postępowania w trybie przetargu ofertowego w przedmiocie wykonania:
Sukcesywna dostawa do naszej siedziby tj. Al 600-lecia 90, 96-500 Sochaczew, materiałów budowlanych przeznaczonych do prowadzenia prac drogowych realizowanych przez dział drogowy w 2023roku:
1. Krawężnik betonowy szary 15x30x100 – 60szt
2. Krawężnik betonowy najazdowy szary 15x22x100 – 5szt
3. Obrzeże betonowe szare 6x20x100 – 400szt
4. Obrzeże betonowe szare 8x30x100 – 100szt
5. Płytka chodnikowa 50x50x7 – 20szt
6. Kostka betonowa HOLAND 10x20x6 szara lub czerwona – 300,0m²
7. Kostka betonowa HOLAND 10x20x8 szara lub czerwona – 200,0m²
8. Cement II/B-M V-LL 32,5R – 10 ton
9. Piasek sortowany – 500,0 ton
10. Piasek pospółka (pod kostkę betonową) – 70,0 ton
11. Tłuczeń dolomitowy o frakcji 0-31,5 mm – 200,0 ton
12. Kliniec 4-31mm – 100 ton
13. Grys bazaltowy o frakcji 2–5 mm – 20,0 ton
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu dostawy poszczególnych w/w materiałów według jego rzeczywistych potrzeb, bez możliwości zgłaszania roszczeń wobec Zamawiającego z tego tytułu.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianych poszczególnych materiałów (zwiększenia lub zmniejszenia) przy zachowaniu cen jednostkowych zgodnie ze złożoną przez Dostawcę ofertą przy jednoczesnym zachowaniu maksymalnej łącznej wartości przedmiotu zamówienia określonej w formularzu ofertowym, bez możliwości zgłaszania roszczeń wobec Zamawiającego z tego tytułu.
Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego w oparciu o zlecenia cząstkowe składane telefonicznie (SMS) lub e-mail.
Dostawca musi dysponować minimum jednym punktem handlowym, zapewniającym w przypadku awarii możliwość odbioru niezbędnych materiałów osobiście przez przedstawiciela Zamawiającego, zlokalizowanym na terenie miasta Sochaczew lub w odległości 10km od granic miasta Sochaczew.
Dział Drogowy uruchomił wykonanie zadania zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp (zwolnienie przedmiotowe do 130 000zł netto). Postępowanie prowadzone jest w oparciu o Regulamin udzielania zamówień publicznych oraz Zarządzenie Nr 17/2020 Dyrektora Zakładu Komunikacji Miejskiej w Sochaczewie z dnia 31 grudnia 2020 r.
Oferty na wykonanie w/w zadania złożył jeden Dostawca, a mianowicie:
Dostawca nr 1
Przedsiębiorstwo Handlowe „KRUSZ GARDEN” Krzysztof Pyrak, Kuznocin 80A, 96- 500 Sochaczew
Lp.
Nazwa materiału
Ilość
Jedn. miary
Cena jednostkowa netto (PLN)
Wartość netto (PLN)
Wartość brutto (PLN)
1
Krawężnik betonowy szary 15x30x100
60
szt.
29,00
1 740,00
2 140,20
2
Krawężnik betonowy najazdowy szary 15x22x100
5
szt.
35,00
175,00
215,25
3
Obrzeże betonowe szare 6x20x100
400
szt.
12,00
4 800,00
5 904,00
4
Obrzeże betonowe szare 8x30x100
100
szt.
17,00
1 700,00
2 091,00
5
Płytka chodnikowa 50x50x7
20
szt.
13,00
260,00
319,80
6
Kostka bet. HOLAND 10x20x6 szara lub czerwona
300
m²
40,00
12 000,00
14 760,00
7
Kostka bet. HOLAND 10x20x8 szara lub czerwona
200
m²
44,00
8 800,00
10 824,00
8
Cement II/B-M V-LL 32,5R
10
tona
540,00
5 400,00
6 642,00
9
Piasek sortowany
500
tona
38,00
19 000,00
23 370,00
10
Piasek pospółka (pod kostkę betonową)
70
tona
35,00
2 450,00
3 013,50
11
Tłuczeń dolomitowy o frakcji 0-31,5 mm
200
tona
115,00
23 000,00
28 290,00
12
Kliniec o frakcji 4-31mm
100
tona
125,00
12 500,00
15 375,00
13
Grys bazaltowy o frakcji 2 – 5 mm
20
tona
240,00
4 800,00
5 904,00
RAZEM (maksymalna wartość zamówienia)
96 625,00
118 848,75
Komisja w składzie:
Ficzygowski Tadeusz - przewodniczący komisji
Zieliński Grzegorz - członek komisji
Tomasz Ufa - członek komisji
uznała ofertę nr 1 za ważną. W związku z powyższym zamówienie pozyskał Dostawca nr 1 – Przedsiębiorstwo Handlowe ‘KRUSZ GARDEN” Krzysztof Pyrak, Kuznocin 80A, 96-500 Sochaczew
Wyniki wyboru Dostawcy zatwierdził Dyrektor ZKM Sochaczew w dniu 24.01.2023r
PRZETARG OFERTOWY
Data 16 stycznia 2023 r.
Wartość szacunkowa zamówienia poniżej kwot określonych w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy - Pzp (zwolnienie przedmiotowe do 130 000 złotych netto).
Postępowanie prowadzone jest w oparciu o Regulamin Udzielania zamówień publicznych oraz Zarządzenie Nr 17/2020 Dyrektora Zakładu Komunikacji Miejskiej w Sochaczewie z dnia 31 grudnia 2020 r.
Zamawiający:
Zakład Komunikacji Miejskiej
ul. Al 600-lecia 90
96-500 Sochaczew
zaprasza do składania ofert w trybie przetargu ofertowego na sukcesywną dostawę materiałów budowlanych.
Rozdział I. Opis przedmiotu zamówienia:
Sukcesywna dostawa do naszej siedziby tj. Al 600-lecia 90, 96-500 Sochaczew, materiałów budowlanych przeznaczonych do prowadzenia prac drogowych realizowanych przez dział drogowy w 2023roku:
1. Krawężnik betonowy szary 15x30x100 – 60szt
2. Krawężnik betonowy najazdowy szary 15x22x100 – 5szt
3. Obrzeże betonowe szare 6x20x100 – 400szt
4. Obrzeże betonowe szare 8x30x100 – 100szt
5. Płytka chodnikowa 50x50x7 – 20szt
6. Kostka betonowa HOLAND 10x20x6 szara lub czerwona – 300,0m²
7. Kostka betonowa HOLAND 10x20x8 szara lub czerwona – 200,0m²
8. Cement II/B-M V-LL 32,5R – 10,0 ton
9. Piasek sortowany – 500,0 ton
10. Piasek pospółka (pod kostkę betonową) – 70,0 ton
11. Tłuczeń dolomitowy o frakcji 0-31,5 mm – 200,0 ton
12. Kliniec o frakcji 4-31 mm – 100,0 ton
13. Grys bazaltowy o frakcji 2–5 mm – 20,0 ton
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu dostawy poszczególnych w/w materiałów według jego rzeczywistych potrzeb, bez możliwości zgłaszania roszczeń wobec Zamawiającego z tego tytułu.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianych poszczególnych materiałów (zwiększenia lub zmniejszenia) przy zachowaniu cen jednostkowych zgodnie ze złożoną przez Dostawcę ofertą przy jednoczesnym zachowaniu maksymalnej łącznej wartości przedmiotu zamówienia określonej w formularzu ofertowym, bez możliwości zgłaszania roszczeń wobec Zamawiającego z tego tytułu.
Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego w oparciu o zlecenia cząstkowe składane telefonicznie (SMS) lub e-mail.
Dostawca musi dysponować minimum jednym punktem handlowym, zapewniającym w przypadku awarii możliwość odbioru niezbędnych materiałów osobiście przez przedstawiciela Zamawiającego, zlokalizowanym na terenie miasta Sochaczew lub w odległości 10km od granic miasta Sochaczew.
Rozdział II. Warunki i termin realizacji zamówienia.
Miejsce realizacji zamówienia:
96-500 Sochaczew, ul. Al. 600-lecia 90.
Termin realizacji zamówienia:
Sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego do 31.12.2023 roku, w terminie trzech dni roboczych od otrzymania zamówienia.
Rozdział III. Informacja dotycząca składania ofert.
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych,
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych,
3. Zamawiający nie przewiduje zebrania oferentów,
4. Złożenie jednej ważnej oferty upoważnia Zamawiającego do dokonania wyboru Dostawcy,
5. Zamawiający zastrzega, że może nie wybrać żadnej oferty, zamknąć lub unieważnić postępowanie bez podania przyczyn,
6. Zamawiający zastrzega, że treść ogłoszenia oraz warunki określone w zaproszeniu do składania ofert mogą zostać zmienione, o czym zostanie przekazana informacja na stronie internetowej Zamawiającego,
7. Dodatkowych informacji udziela Tomasz Ufa pod numerem telefonu 46-862-99-27 w 107 oraz adres email: sekretariat@zkm.sochaczew.pl
8. Oferta złożona w toku przedmiotowego postępowania przestaje wiązać, gdy została wybrana inna oferta albo gdy postępowanie zostało zamknięte bez wybrania którejkolwiek z ofert.
Rozdział IV. W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy:
1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi i obowiązującymi przepisami,
2. zapewnią dostawę materiałów o parametrach i w terminach zgodnych z określonymi w zapytaniu ofertowym,
3. posiadają uprawnienia niezbędne do realizacji dostawy,
4. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek jeżeli Dostawca wykaże, że dysponuje przynajmniej jednym punktem handlowym zlokalizowanym na terenie miasta Sochaczew lub w odległości do 10km od granic miasta Sochaczew,
5. znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w aspekcie określonych w zapytaniu ofertowym warunków płatności za przedmiot zamówienia.
6. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Dostawcę, wobec którego zachodzą przesłanki wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r o szczególnych rozwiązaniach wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835).
Rozdział V. Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów :
Najniższa cena – 100%
Rozdział VI. Miejsce i termin składania ofert
1Oferty należy składać na jeden z następujących sposobów :
- przesłać pocztą na adres
Zakład Komunikacji Miejskiej
96-500 Sochaczew
ul. Al. 600-lecia 90
- złożyć osobiście w sekretariacie siedziby firmy,
- wysłać e-mailem pod adresem: sekretariat@zkm.sochaczew.pl
2. Termin składania ofert upływa w dniu 24 stycznia 2023 roku o godzinie 10.00.
Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu lub złożenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Rozdział VII. Dokumenty składane przez Dostawcę wraz z ofertą
1. Oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu
2. Oświadczenie w zakresie RODO
3. Wykaz punktów handlowych
Rozdział VIII. Miejsce oraz termin otwarcia ofert
1. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Sochaczewie Al. 600-lecia 90 w dniu 24 stycznia 2023 r. o godzinie 10.30
2. Zamawiający niezwłocznie zamieści na stronie www.zkm.sochaczew.pl o jego wyniku albo o zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru.
Rozdział IX. Opis sposobu przygotowania oferty
Oferta powinna być:
- opatrzona pieczątką firmową,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
- podpisana czytelnie przez wykonawcę.
- oświadczenie wykonawcy w zakresie RODO zgodnie z treścią załącznika nr 2
- oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu –
załącznik nr 3
- wykaz punktów handlowych – załącznik nr 6
Rozdział X. Sposób rozliczenia i warunki płatności.
1. Zapłata nastąpi przelewem w ciągu 14 dni od dostarczenia materiałów i po otrzymaniu faktury VAT.
Rozdział XI. Załączniki.
Załącznik nr 1 – Klauzula informacyjna RODO
Załącznik nr 2 – Oświadczenie Dostawcy w zakresie RODO
Załącznik nr 3 – Oświadczenie Dostawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 4 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 5 – Projekt umowy
Załącznik nr 6 – Wykaz punktów handlowych
Załącznik_nr_1_do_przetargu_ofertowego_na_sukcesywną_dostawę_materiałów_budowlanych_160123
Załącznik_nr_2_do_przetargu_ofertowego_na_sukcesywną_dostawą_materiałów_budowlanych_160123
Załącznik_nr_3_do_przetargu_ofertowego_na_sukcesywną_dostawę_materiałów_budowlanych_160123
Załącznik_nr_4_do_przetargu_ofertowego_na_sukcesywną_dostawę_materiałów_budowlanych-1_160123
Załącznik_nr_5_-_projekt_umowy_na_sykcesywną_dostawę_materiałów_budowlanych_160123
Załącznik_nr_6_do_przetargu_ofertowego_na_sukcesywną_dostawę_materiałów_budowlanych-1_160123