Sochaczew, 8.12.2021
Informacja
Zakład Komunikacji Miejskiej w Sochaczewie informuje, że w dniu 08.12.2021 r. otworzył oferty w przetargu ofertowym na dostawę części zamiennych do autobusów i samochodów ciężarowych ogłoszenie z dnia 30.11.2021 r.
Kwota brutto jaką przeznaczył ZKM na zrealizowanie przedmiotu zamówienia to 159 900 złotych.
Do przetargu przystąpiły następujące firmy ( w kolejności ofert ):
1. ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWY „LE CART” Zygmunt Leś, 39-300 Mielec, ul. Wolności-Boczna 1, cena oferty w części I 77 668,84 zł. (brutto) w części II brak oferty, termin płatności w części I 21 dni, termin dostawy części w części I 2 dni, termin reklamacji części w części I 14 dni, okres gwarancji części w części I 365 dni.
1. INTER CARS S.A. 02-903 Warszawa, ul. Powsińska 64, cena oferty części I brak oferty, części II 19 331,01 zł. (brutto), termin płatności w części II 21 dni, termin dostawy części w części II 2 dni, termin reklamacji części w części II 14 dni, okres gwarancji części w części II 365 dni.
PRZETARG OFERTOWY
Data 30.11.2021 r.
Wartość szacunkową zamówienia poniżej progu stosowania ustawy Pzp
- postępowanie prowadzone jest w oparciu o Regulamin Udzielania zamówień publicznych Zakładu Komunikacji Miejskiej w Sochaczewie, których wartość jest mniejsza od kwoty 130 000 złotych.
Zamawiający:
Zakład Komunikacji Miejskiej ul. Al 600-lecia 90, 96-500 Sochaczew
zaprasza do składania ofert w trybie przetargu ofertowego na dostawę części zamiennych do autobusów i pojazdów ciężarowych.
Rozdział I. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa części zamiennych do:
1. Część I: autobusów Solaris URBINO 9, Solbusa 9,5/10,12, AMZ Kutno City Smile
2. Część II: pojazdów ciężarowych marki MAN 18264, Mercedes Benz 1820AK, Citroen Berlingo 1,9D.
Szczegółowy wykaz części objętych zamówieniem określony jest w załączniku nr 5 w Części I i Części II.
1. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w zakresie Części I i Części II
2. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.
3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej ani prowadzenia aukcji elektronicznej.
4. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, które może być realizowane w przypadku wcześniejszego wyczerpania całego przedmiotu zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające może być udzielone na okres do dnia 31 grudnia 2022 r. W przypadku udzielenia zamówienia uzupełniającego obowiązują ceny jednostkowe zamówienia podstawowego - ceny ofertowe.
5. W kolumnie nr 4 formularza cenowego (Załącznik nr 5) przedstawiono planowaną ilość asortymentu do realizacji w ramach zamówienia podstawowego w okresie trwania umowy.
Wymagania stawiane Wykonawcy:
• Wykonawca zobowiązany jest dostarczać części zamienne, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ w zakresie Części I i/lub Części II. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczanych części.
• Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu ciągłość dostaw, niezmienność cen w okresie trwania umowy i zagwarantować terminową realizację dostaw. Osoby odpowiedzialne za wykonywanie umowy będą szczegółowo wpisane do umowy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu osoby, które będą upoważnione do kontaktów i ustalania szczegółów dotyczących wykonania zamówienia, podając ich dane kontaktowe.
6.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
Rozdział II. Warunki i termin realizacji zamówienia.
Zamówienie będzie realizowane w okresie od 3 stycznia 2022 do 31 grudnia 2022 r. lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na realizację umowy z wyłonionym wykonawcą, w zależności, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej. Dostawy będą realizowane sukcesywnie zgodnie ze składanymi przez Zamawiającego zamówieniami cząstkowymi. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać Zamawiającemu części zamienne w terminie maksymalnie 6 dni roboczych, licząc od dnia otrzymania zamówienia, określającego rodzaj oraz ilość potrzebnych części zamiennych.
Rozdział IV. W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy:
1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi i obowiązującymi przepisami,
2. dostarczą zamawiany produkt zgodny z obowiązującymi normami i warunkami bezpieczeństwa,
3. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia,
4. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia,
5. znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w aspekcie określonych w zapytaniu ofertowym warunków płatności za przedmiot zamówienia,
Rozdział V. Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów :
1. Wykonawca określi cenę w walucie krajowej (w zł) wraz z należnym podatkiem VAT (cena brutto) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2. Cena oferty winna zawierać wszystkie koszty związane z obowiązkami przyszłego wykonawcy, niezbędne do zrealizowania zamówienia.
3. Sposób obliczenia ceny oferty:
Wartość netto = cena jednostkowa netto x szacunkowe potrzeby (z zastrzeżeniem jak w kol. 4 załącznika nr 5 )
Kwota podatku VAT = wartość netto x stawka podatku VAT
Wartość brutto = wartość netto + kwota podatku VAT
Rozdział VI. Kryteria wyboru i zasady dokonania oceny ofert.
1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
l.p.
Kryterium
Znaczenie procentowe Kryterium
Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta w związku z wagą kryterium
1
2
3
4
Cena (C)
Termin dostawy (T)
Termin gwarancji (G)
Termin reklamacji (R)
60%
20%
10%
10%
60 punktów
20 punktów
10 punktów
10 punktów
Oferty będą oceniane według powyższych kryteriów w skali od 0 do 100 pkt. przez członków komisji przetargowej. Każda z ofert otrzyma liczbę punktów jaka wynika ze wzoru:
LP = C + T + G + R
gdzie:
LP = całkowita liczba punktów przyznana ofercie
C = liczba punktów przyznanych za kryterium “Cena” według wzoru C= 60% x ilość punktów przyznanych ofercie
T = liczba punktów przyznanych za kryterium “Termin dostawy” według wzoru T= 20% x ilość punktów przyznanych ofercie.
G = liczba punktów przyznanych za kryterium “Termin gwarancji” według wzoru G= 10% x ilość punktów przyznanych ofercie.
R = liczba punktów przyznanych za kryterium “Termin reklamacji” według wzoru R= 10% x ilość punktów przyznanych ofercie.
2. Zasady oceny kryterium „Cena” ( C ).
W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
C min
C =
-------------
x 100 pkt x 60%
C i
gdzie:
C
ilość punktów jakie otrzyma oferta za kryterium "Cena"
C min
najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
C i
cena oferty badanej
3. Zasady oceny kryterium „Termin dostawy” ( T ).
W przypadku kryterium „Termin dostawy” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
T n
T =
-------------
x 100 pkt x 20%
T o
gdzie:
T
ilość punktów jakie otrzyma oferta za kryterium "Termin dostawy"
T n
najkrótszy termin dostawy
T o
termin dostawy badanej oferty, nie więcej niż 6 dni (maksymalny termin dostawy)
• za termin dostawy od 1 dni do 2 dni wykonawca otrzyma 100 pkt.
• za termin dostawy od 3 dni do 4 dni wykonawca otrzyma 70 pkt.
• za termin dostawy od 5 dni do 6 dni wykonawca otrzyma 30 pkt.
4. Zasady oceny kryterium „Termin gwarancji” ( G ).
W przypadku kryterium „Termin gwarancji” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
G n
G =
-------------
x 100 pkt x 10%
G max
gdzie:
G
ilość punktów jakie otrzyma oferta za kryterium "Termin gwarancji"
G n
liczba miesięcy gwarancji ocenianej oferty
G max
maksymalna liczba miesiięcy : G max = 12
5. Zasady oceny kryterium „Termin reklamacji” ( R ).
W przypadku kryterium „Termin reklamacji” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
R n
R =
-------------
x 100 pkt x 10%
R o
gdzie:
R
ilość punktów jakie otrzyma oferta za kryterium "Termin reklamacji"
R n
najkrótszy okres reklamacji badanych ofert
R o
okres reklamacji badanej oferty
6. Zamawiający udzieli niniejszego zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta w danej Części zamówienia uzyska największą ilość punktów. Oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą, W kryterium „ termin dostawy ” oceniony będzie zadeklarowany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr 4 termin realizacji każdorazowej dostawy ( ilość dni roboczych od chwili złożenia zamówienia przez przedstawiciela Zamawiającego).
Każdorazowa dostawa odbywać się będzie w dni pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Termin realizacji każdorazowej dostawy – zgodnie z deklaracją Wykonawcy złożoną w formularzu ofertowym liczony będzie od dnia roboczego (dnia pracy Zamawiającego) następującego po dniu zamówienia faksem lub telefonicznie. Oferta Wykonawcy, który w formularzu ofertowym zadeklarował termin realizacji powyżej 6 dni roboczych – zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami.
7. Zamawiający przy wyliczaniu punków za poszczególne kryteria ograniczy się do dwóch miejsc po przecinku.
Rozdział VII. Miejsce i termin składania ofert
1. Oferty należy składać na jeden z następujących sposobów :
- przesłać pocztą na adres: Zakład Komunikacji Miejskiej
96-500 Sochaczew ul. Al. 600-lecia 90
- złożyć osobiście w sekretariacie siedziby firmy,
- wysłać e-mailem pod adresem: sekretariat@zkm.sochaczew.pl,
2. Termin składania ofert upływa 08.12.2021r. o godzinie 10.00. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu lub złożenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Rozdział VIII. Miejsce oraz termin otwarcia ofert
1. Otwarcie ofert nastąpi 08.12 2021 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego w Sochaczewie Al. 600-lecia 90.
2. Zamawiający niezwłocznie zamieści na stronie www.zkm.sochaczew.pl informację o jego wyniku albo o zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru.
Rozdział IX. Opis sposobu przygotowania oferty
Oferta powinna:
- być opatrzona pieczątką firmową,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
- podpisana czytelnie przez wykonawcę.
- oświadczenie wykonawcy w zakresie RODO zgodnie z treścią załącznika nr 2
- oświadczenie wykonawcy – załącznik nr 3
- Wykonawca może złożyć jedną ofertę
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty
- w przypadku braku numeru katalogowego w załączniku nr 5 części zamiennej przy jej doborze, należy posłużyć się podanym numerem identyfikacyjnym (VIN) pojazdu, podanym przez Zamawiającego.
Rozdział X. Sposób rozliczenia i warunki płatności.
Zapłata za każdorazową dostawę nastąpi przelewem w ciągu 21 dni po otrzymaniu faktury VAT po dostawie w ramach umowy.
Rozdział XI. Załączniki.
Załącznik nr 1 – Klauzula informacyjna RODO
Załącznik nr 2 – Oświadczenie wykonawcy w zakresie RODO
Załącznik nr 3 – Oświadczenie wykonawcy
Załącznik nr 4 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 5 – Wykaz części
Załącznik nr 6 – Wzór umowy
Załącznik_nr_1_Klauzula_informacyjna_rodo_-_2022_301121
Załącznik_nr_2_Oświadczenie_wykonawcy_w_zakresie_rodo_-_2022_301121
Załącznik_nr_3_Oświadczenie_wykonawcy_-_2022_301121
Załącznik_nr_4_formularz_oferty_-_2022_301121
Załącznik_nr_5_wykaz_części_-_2022_301121