Data 27.02.2023 r.
PRZETARG OFERTOWY
Wartość szacunkową zamówienia poniżej progu stosowania ustawy Pzp
- postępowanie prowadzone jest w oparciu o Regulamin Udzielania zamówień publicznych Zakładu Komunikacji Miejskiej w Sochaczewie, których wartość jest mniejsza od kwoty 130 000 złotych.
Zamawiający:
Zakład Komunikacji Miejskiej
Ul. Al 600-lecia 90
96-500 Sochaczew
zaprasza do składania ofert w trybie przetargu ofertowego na sukcesywną dostawę środków czystości do siedziby firmy.
Rozdział I. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości na potrzeby Zakładu Komunikacji Miejskiej w Sochaczewie przy ul. Al. 600-lecia 90, w łącznych ilościach:
1. Papier toaletowy - 500 rolek
2. Papier do rąk składany ZZ do podajnika - 500 (25 op.)
3. Mydło antybakteryjne (op. 5 l.) do dozownika - 10 (op. 5l.)
4. Środek do czyszczenia mebli (250 ml.) - 5 szt.
(spray lub mleczko)
5. Płyn do mycia naczyń (900 ml.) - 10 szt.
6. Uniwersalny płyn do mycia podłóg (op.5l.) - 8 szt.
7. Płyn do mycia szyb 500 ml.- pompka - 100 szt.
8. Nisko pieniący preparat do usuwania silnych zabrudzeń
z podłóg w autobusowych , bezpieczny dla powierzchni
plastikowych oraz PCV (op. max. 1 l.) - 100 szt.
9. Mleczko czyszcząco-dezynfekujące do
łazienek (750 ml.) - 10 szt.
10. Zagęszczony płyn czyszcząco-dezynfekujący
do toalet (5 l.) - 6szt .
11. Mydło toaletowe kostka (90 g.) - 520 szt.
12. Pasta BHP do rąk (500 g.) lekko ścierna
lub mydlana - 370 szt.
13. Krem do rąk (100 ml.) - 420 szt.
14. Szczotka do zamiatania (drewniana) - 15 szt.
15. Kij do szczotki (drewniany) - 25 szt.
16. Ręczniki papierowe w rolce - 5 szt.
17. Szczotka zmiotka plastikowa - 5 szt.
18. Szufelka plastikowa - 5 szt.
19. Płyn do odkażania rąk - 20 l.
20. Wiadro do mopa z wyciskaczem - 4 szt.
21. Kosz na śmieci 35 l. - 4 szt.
22. Środek do konserwacji tapicerki samochodowej
w sprayu typu plak lub inny (różne zapachy) - 60 szt.
23. Worki na śmieci 35 l. - 4 rolki
24. Worki na śmieci 60 l. - 4 rolki
25. Worki na śmieci 120 l. - 10 rolek
26. Worki na śmieci 160 l. - 10 rolek
27. Worki na śmieci 240 l. - 3 rolki
28. Zapas do mopa z mikrofibry - 10 szt.
29. Aktywna piana do mycia łazienek (1 l.) - 5 szt.
30. Pasta do mycia silnie zabrudzonych rąk o konsystencji
stałej usuwająca uporczywe plamy jak: tłuszcze, smary,
przepracowane oleje, lakiery. Musi zawierać składniki
osłaniające skórę rąk przed wysychaniem i podrażnieniem
opakowanie 10 kg. - 7 szt.
Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych (większych) zbiorczych opakowań
od poz. 3 – do poz. 10.
Opis wraz z ilościami wymieniony w załączniku nr 4 do ogłoszenia.
Wraz z dostawą musi być dołączona dokumentacja potwierdzająca spełnienie wymogów jakościowych (atesty, aprobaty, orzeczenia laboratoryjne itp.).
Dostawy towaru realizowane w dni robocze w godz. 700-1500 transportem Dostawcy na jego koszt po uprzednim zgłoszeniu zamówienia e-mailem lub telefonicznie.
Maksymalny czas realizacji 4 dni od daty zamówienia.
Wskazane powyżej ilości są ilościami maksymalnymi służącymi porównaniu ofert.
Zmniejszenie lub zwiększenie tych ilości produktów odbywa się na zasadach zawartych we wzorze umowy.
Rozdział II. Warunki i termin realizacji zamówienia.
Miejsce wykonania zamówienia:
Zakład Komunikacji Miejskiej w Sochaczewie przy ul. Al. 600-lecia 90.
Termin realizacji usługi:
od podpisania umowy do 31.12.2023 r.
Rozdział III. Informacja dotycząca składania ofert.
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych,
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych,
3. Zamawiający nie przewiduje zebrania oferentów,
4. Złożenie jednej ważnej oferty upoważnia Zamawiającego do dokonania wyboru Wykonawcy,
5. Zamawiający zastrzega, że może nie wybrać żadnej oferty, zamknąć lub unieważnić postępowanie bez podania przyczyn,
6. Zamawiający zastrzega, że treść ogłoszenia oraz warunki określone w zaproszeniu do składania ofert mogą zostać zmienione, o czym zostanie przekazana informacja na stronie internetowej Zamawiającego.
7. Dodatkowych informacji udziela Grzegorz Zieliński pod numerem telefonu 46-862-99-27 w 108 oraz adres email: sekretariat@zkm.sochaczew.pl
8. Oferta złożona w toku przedmiotowego postępowania przestaje wiązać, gdy została wybrana inna oferta albo gdy postępowanie zostało zamknięte bez wybrania którejkolwiek z ofert.
Rozdział IV. W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy:
1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi i obowiązującymi przepisami,
2. dostarczą zamawiany produkt zgodny z obowiązującymi normami i warunkami bezpieczeństwa,
3. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia,
4. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia,
5. znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w aspekcie określonych w zapytaniu ofertowym warunków płatności za przedmiot zamówienia,
6. z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę , wobec którego zachodzą przesłanki wykluczenia na podstawie art.7 ust.1 ustawy z dnia
13 kwietnia 2022 r., o szczególnych rozwiązaniach w zakresie wspierania agresji na Ukrainę oraz służących obronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz. U. 2022 poz.835).
Rozdział V. Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów :
Najniższa cena – 100 %
Rozdział VI. Miejsce i termin składania ofert
1. Oferty należy składać na jeden z następujących sposobów :
- przesłać pocztą na adres
Zakład Komunikacji Miejskiej
96-500 Sochaczew ul. Al. 600-lecia 90
- złożyć osobiście w sekretariacie siedziby firmy,
- wysłać e-mailem pod adresem: sekretariat@zkm.sochaczew.pl
2. Termin składania ofert upływa 06.03.2023 o godzinie 10.00.
3. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu lub złożenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Rozdział VII. Miejsce oraz termin otwarcia ofert
1. Otwarcie ofert nastąpi 06.03. 2023 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego w Sochaczewie Al. 600-lecia 90 w
2. Zamawiający niezwłocznie zamieści na stronie www.zkm.sochaczew.pl informację o jego wyniku albo o zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru.
Rozdział VIII. Opis sposobu przygotowania oferty
Oferta powinna:
- być opatrzona pieczątką firmową,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
- podpisana czytelnie przez wykonawcę.
- oświadczenie wykonawcy w zakresie RODO zgodnie z treścią załącznika nr 2
- oświadczenie wykonawcy – załącznik nr 3
Rozdział IX. Sposób rozliczenia i warunki płatności.
1. Zapłata nastąpi przelewem w ciągu 14 dni po otrzymaniu faktury VAT po każdorazowej dostawie w ramach umowy.
Rozdział X. Załączniki.
Załącznik nr 1 - Klauzula informacyjna RODO
Załącznik nr 2 - Oświadczenie wykonawcy w zakresie RODO
Załącznik nr 3 - Oświadczenie wykonawcy
Załącznik nr 4 - Formularz ofertowy
Załącznik nr 5 - Wzór umowy
Załącznik_nr_1_Klauzula_informacyjna_rodo_270223
Załącznik_nr_2_Oświadczenie_wykonawcy_w_zakresie_rodo_270223
Załącznik_nr_3_Oświadczenie_wykonawcy_270223