PROTOKÓŁ Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA W TRYBIE ART. 2 UST. 1 PKT. 1 CONTRARIO USTAWY PZP (ZWOLNIENIE PRZEDMIOTOWE DO 130 000zł NETTO) – NA ZADANIE – DOSTAWA SOLI DROGOWEJ
W dniu 21.03.2022r Dyrektor ZKM Sochaczew zatwierdził uruchomienie postępowania w trybie przetargu ofertowego w przedmiocie wykonania:
Dostawa do naszej siedziby tj. ul. AL. 600-lecia 90, 96-500 Sochaczew - soli drogowej niezbrylającej, luzem, gatunek DR sort. NN, zgodnej z normą PN-86/C-84081/02), w ilości 200 ton, do sporządzania mieszanki z piachem dla potrzeb zimowego utrzymania dróg miejskich w Sochaczewie w sezonie zimowym 2022. Dostarczona sól drogowa musi posiadać opinię techniczną oraz atest PZH (lub równoznaczne laboratorium) zezwalający do stosowania w budownictwie.
Wymagania dodatkowe dotyczące składu chemicznego:
1. Zawartość chlorku sodu NaCL – minimum 95%
2. Zawartość substancji nierozpuszczalnych w wodzie – max. 8,0%
3. Zawartość wody – max. 3,0%
4. Zawartość żelazocyjanku potasowego (dodawanego w celu zapobiegania zbrylaniu soli) – minimum 20mg/kg
5. Zawartość frakcji powyżej 6,0mm – max. 5%
Oferty na wykonanie w/w zadania złożył jeden Wykonawca, a mianowicie:
Wykonawca nr 1
BEST-CHEM Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe Jerzy Jacek Apka w spadku, ul. Inżynierska 32, 96-500 Sochaczew – sól drogowa - za kwotę 390,00zł/t netto/479,70zł/t brutto, co daje łączną wartość 78 000,00zł netto/95 940,00zł brutto.
Komisja w składzie:
Ficzygowski Tadeusz - przewodniczący komisji
Zieliński Grzegorz - członek komisji
Tomasz Ufa - członek komisji
uznała ofertę nr 1 za ważną. W związku z powyższym zamówienie pozyskał wykonawca nr 1 – BEST-CHEM Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe Jerzy Jacek Apka w spadku, ul. Inżynierska 32, 96-500 Sochaczew
Wyniki wyboru Wykonawcy zatwierdził Dyrektor ZKM Sochaczew w dniu 28.03.2022r
PRZETARG OFERTOWY Data 21 marzec 2022 r.
Wartość szacunkowa zamówienia poniżej kwot określonych w art. 2 ust. 1 pkt 1 contrario ustawy- Pzp (zwolnienie przedmiotowe do 130 000 złotych netto).
Postępowanie prowadzone jest w oparciu o Regulamin Udzielania zamówień publicznych oraz Zarządzenie Nr 17/2020 Dyrektora Zakładu Komunikacji Miejskiej w Sochaczewie z dnia 31 grudnia 2020 r.
Zamawiający:
Zakład Komunikacji Miejskiej
Ul. Al 600-lecia 90
96-500 Sochaczew
REGON 017319435
działający jako samodzielny zamawiający ze skutkami majątkowymi dla Gminy Miasta Sochaczew, jako osoby prawnej, zaprasza do składania ofert w trybie przetargu ofertowego na sukcesywną dostawę soli drogowej.
Rozdział I. Opis przedmiotu zamówienia:
Dostawa do naszej siedziby tj. ul. AL. 600-lecia 90, 96-500 Sochaczew - soli drogowej niezbrylającej, luzem, gatunek DR sort. NN, zgodnej z normą PN-86/C-84081/02), w ilości 200 ton, do sporządzania mieszanki z piachem dla potrzeb zimowego utrzymania dróg miejskich w Sochaczewie w sezonie zimowym 2022. Dostarczona sól drogowa musi posiadać opinię techniczną oraz atest PZH (lub równoznaczne laboratorium) zezwalający do stosowania w budownictwie.
Wymagania dodatkowe dotyczące składu chemicznego:
1. Zawartość chlorku sodu NaCL – minimum 95%
2. Zawartość substancji nierozpuszczalnych w wodzie – max. 8,0%
3. Zawartość wody – max. 3,0%
4. Zawartość żelazocyjanku potasowego (dodawanego w celu zapobiegania zbrylaniu soli) – minimum 20mg/kg
5. Zawartość frakcji powyżej 6,0mm – max. 5%
Rozdział II. Warunki i termin realizacji zamówienia.
Miejscem realizacji zamówienia: 96-500 Sochaczew, ul. Al. 600-lecia 90.
Termin realizacji zamówienia: do 15.04.2022r
Rozdział III. Informacja dotycząca składania ofert.
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych,
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych,
3. Zamawiający nie przewiduje zebrania oferentów,
4. Złożenie jednej ważnej oferty upoważnia Zamawiającego do dokonania wyboru Wykonawcy,
5. Zamawiający zastrzega, że może nie wybrać żadnej oferty, zamknąć lub unieważnić postępowanie bez podania przyczyn,
6. Zamawiający zastrzega, że treść ogłoszenia oraz warunki określone w zaproszeniu do składania ofert mogą zostać zmienione, o czym zostanie przekazana informacja na stronie internetowej Zamawiającego,
7. Określony przez Zamawiającego zakres dostawy może zostać zmniejszony przez Zamawiającego w zależności od jego potrzeb, wynikających z panujących warunków atmosferycznych, bądź w zależności od posiadanych środków finansowych. Płatność nastąpi za faktycznie wykonane dostawy. Nie wykorzystanie całego zakresu zamówienia z braku potrzeb lub braku środków finansowych nie podlega żadnym dodatkowym opłatom ani nie powoduje żadnych roszczeń Wykonawcy
8. Dodatkowych informacji udziela Tomasz Ufa pod numerem telefonu 46-862-99-27 w 107 oraz adres email: drogowy@zkm.sochaczew.pl
9. Oferta złożona w toku przedmiotowego postępowania przestaje wiązać, gdy została wybrana inna oferta albo gdy postępowanie zostało zamknięte bez wybrania którejkolwiek z ofert.
Rozdział IV. W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy:
1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi i obowiązującymi przepisami,
2. zapewnią dostawę materiału o parametrach i w terminach zgodnych z określonymi w zapytaniu ofertowym,
3. posiadają uprawnienia niezbędne do realizacji dostawy,
4. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia,
5. znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w aspekcie określonych w zapytaniu ofertowym warunków płatności za przedmiot zamówienia,
Rozdział V. Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów :
Najniższa cena – 100%
Rozdział VI. Miejsce i termin składania ofert
1. Oferty należy składać na jeden z następujących sposobów :
- przesłać pocztą na adres Zakład Komunikacji Miejskiej
96-500 Sochaczew
ul. Al. 600-lecia 90
- złożyć osobiście w sekretariacie siedziby firmy,
- wysłać e-mailem pod adresem: drogowy@zkm.sochaczew.pl
2. Termin składania ofert upływa w dniu 28 marca 2022 roku o godzinie 10.00.
Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu lub złożenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Rozdział VII. Miejsce oraz termin otwarcia ofert
1. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Sochaczewie Al. 600-lecia 90 w dniu 28 marca 2022 r. o godzinie 10.30
2. Zamawiający niezwłocznie zamieści na stronie www.zkm.sochaczew.pl o jego wyniku albo o zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru.
Rozdział VIII. Opis sposobu przygotowania oferty
Oferta powinna być:
- opatrzona pieczątką firmową,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
- podpisana czytelnie przez wykonawcę.
- oświadczenie wykonawcy w zakresie RODO zgodnie z treścią załącznika nr 2
- oświadczenie wykonawcy – załącznik nr 3
- opinia techniczna i atest PZH (lub równoznaczne laboratorium) zezwalające do stosowania soli w drogownictwie.
Rozdział IX. Sposób rozliczenia i warunki płatności.
1. Zapłata nastąpi przelewem w ciągu 30 dni od dostarczenia materiału i po otrzymaniu faktury VAT.
Rozdział X. Załączniki.
Załącznik nr 1 – Klauzula informacyjna RODO Załącznik nr 1 do przetargu ofertowego na dostawę soli drogowej.doc
Załącznik nr 2 – Oświadczenie wykonawcy w zakresie RODO Załącznik nr 2 do przetargu ofertowego na dostawą soli drogowej.docx
Załącznik nr 3 – Oświadczenie wykonawcy Załącznik nr 3 do przetargu ofertowego na dostawę soli drogowej.doc
Załącznik nr 4 – Projekt umowy Załącznik nr 4 - projekt umowy.doc
Załącznik_nr_1_do_przetargu_ofertowego_na_dostawę_soli_drogowej
Załącznik_nr_2_do_przetargu_ofertowego_na_dostawą_soli_drogowej
Załącznik_nr_3_do_przetargu_ofertowego_na_dostawę_soli_drogowej
Załącznik_nr_4_-_projekt_umowy