PROTOKÓŁ Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA W TRYBIE ART. 2 UST. 1 PKT. 1 USTAWY PZP (ZWOLNIENIE PRZEDMIOTOWE DO 130 000zł NETTO) – NA ZADANIE – ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE SPRZEDAŻY BILETÓW AUTOBUSOWYCHZA POMOCĄ APLIKACJI MOBILENJ.
W dniu 06.12.2024r Dyrektor ZKM Sochaczew zatwierdził uruchomienie postępowania w trybie przetargu ofertowego w przedmiocie wykonania:
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wskazanych przez Zamawiającego biletów autobusowych po cenach zgodnych z aktualnie obowiązująca taryfą Zamawiającego za pomocą aplikacji mobilnej, instalowanej w urządzeniu mobilnym użytkownika.
Przez pojęcie „bilet” rozumie się zapis elektroniczny w aplikacji mobilnej, potwierdzający posiadanie przez użytkownika aplikacji uprawnienia do korzystania z publicznego transportu zbiorowego na liniach, na których komunikację organizuje Zamawiający.
Wykonawca będzie zobowiązany do wdrożenia (nie dotyczy sytuacji, jeżeli Wykonawca posiada już taki serwis) i prowadzenia serwisu internetowego umożliwiającego rejestrację użytkownika w systemie wykonawcy oraz zarządzanie profilem użytkownika.
Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania usługi w oparciu o dostarczony i zarządzany przez Wykonawcę system informatyczny, na który składa się całość niezbędnego sprzętu i oprogramowania, umożliwiający sprzedaż biletów, tj. ich zapis elektroniczny w aplikacji oraz ich ewidencję.
Wykonawca będzie zobowiązany do umożliwienia Zamawiającemu (za pomocą strony internetowej lub aplikacji mobilnej przeznaczonej dla Zamawiającego) dokonywania ewidencji i kontroli w czasie rzeczywistym wszystkich przeprowadzonych w systemie Wykonawcy transakcji zakupu biletów oraz pobierania danych dotyczących transakcji w formie raportów.
System Wykonawcy musi być wykonany przy użyciu technologii oraz wykorzystaniu takich zabezpieczeń, które uniemożliwiają generowanie biletów nieewidencjonowanych w systemie oraz generowanie biletów poprzez ingerencję nieuprawnionych osób.
Wykonawca zapewni dostępność systemu przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, chyba, że przerwa będzie spowodowana nadzwyczajnymi zdarzeniami, którym Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie mógł zapobiec lub przerwa będzie niezbędna dla wykonania prac serwisowych lub aktualizacyjnych systemu wykonawcy.
Wykonawca zapewni użytkownikom możliwość zapłaty za bilety w systemie wykonawcy.
Wykonawca zapewni użytkownikom nieodpłatny i całodobowy dostęp do portalu użytkownika.
Wykonawca będzie zobowiązany do bieżącej aktualizacji systemu wykonawcy związanej z wprowadzeniem przez Zamawiającego nowej lub zmienionej ceny biletów w terminie określonym przez Zamawiającego.
Wykonawca będzie zobowiązany do rozpatrywania reklamacji dotyczących funkcjonowania systemu w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych, a w przypadkach szczególnie skomplikowanych w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych.
Wykonawca w ofercie powinien wskazać wysokość rabatu wyrażonego w procentach. Rabat będzie udzielony od wartości brutto biletów zakupionych przez Wykonawcę od Zamawiającego. Rabat zostanie udzielony Wykonawcy w zamian za wykonanie usług będących przedmiotem umowy, a Wykonawcy nie przysługuje żadne dodatkowe wynagrodzenie z tytułu realizacji umowy.
Zestawienie rodzajów biletów dopuszczonych do sprzedaży za pośrednictwem aplikacji mobilnych stanowi Załącznik nr 1. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia zmian w rodzajach biletów dopuszczonych do sprzedaży za pośrednictwem aplikacji mobilnych.
Zamawiający zastrzega możliwość zawarcia umów z więcej niż jednym Wykonawcą.
Termin płatności: 10 dni od daty wystawienia faktury.
Termin wykonania zamówienia: 01.01.2025r.-31.12.2025r.
Oferty na wykonanie w/w zadania złożyło dwóch Wykonawców, a mianowicie:
Wykonawca nr 1
Mobile Traffic DATA Sp. z o.o., ul. Drużbickiego 11, 61-693 Poznań – wysokość rabatu biletu jednorazowego 2,5%.
Wykonawca nr 2
GoPay Sp. z o.o., ul. Promienna 10, 03-672 Warszawa - wysokość rabatu biletu jednorazowego 3,49%.
Komisja w składzie:
Ufa Tomasz - przewodniczący komisji
Zieliński Grzegorz - członek komisji
Kawka Łukasz - członek komisji
uznała wszystkie oferty za ważne. W związku z powyższym zamówienie pozyskał Wykonawca nr 1 – Mobile Traffic DATA Sp. z o.o., ul. Drużbickiego 11, 61-693 Poznań
Wyniki wyboru Wykonawcy zatwierdził Dyrektor ZKM Sochaczew w dniu 17.12.2024r