Sochaczew 10.02.2022 r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Dotyczy: postępowania na dostawę zestawu podnośników wraz z adapterami WABCO
do demontażu i montażu tarcz, bębnów i zacisków hamulcowych do autobusów miejskich Zakładu Komunikacji Miejskiej w Sochaczewie.
W wyniku przeprowadzonego postępowania, informujemy, że komisja przetargowa postanowiła przetarg zamknąć / unieważnić.
Dyrektor
Beata Furman
Data 25.01.2022 r.
PRZETARG OFERTOWY
Wartość szacunkową zamówienia poniżej progu stosowania ustawy Pzp
- postępowanie prowadzone jest w oparciu o Regulamin Udzielania zamówień publicznych Zakładu Komunikacji Miejskiej w Sochaczewie, których wartość jest mniejsza
od kwoty 130 000 złotych.
Zamawiający:
Zakład Komunikacji Miejskiej
Ul. Al 600-lecia 90
96-500 Sochaczew
zaprasza do składania ofert w trybie przetargu ofertowego na dostawę zestawu podnośników wraz z adapterami WABCO służącymi do demontażu i montażu tarcz, bębnów i zacisków hamulcowych.
Rozdział I. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu podnośników wraz z adapterami WABCO do demontażu i montażu tarcz, bębnów i zacisków hamulcowych do autobusów miejskich Zakładu Komunikacji Miejskiej w Sochaczewie.
Opis zamówienia:
Podnośnik do tarcz i bębnów hamulcowych wraz za adapterem:
• udźwig do 500 kg
• zakres pracy 155-480 mm
Podnośnik do zacisków hamulcowych wraz z adapterem WABCO:
• udźwig 150 kg
• zakres pracy 990 mm
Wraz z dostawą należy dołączyć dokumentację techniczna, instrukcja obsługi, gwarancja, atesty, aprobaty, itp.
Dostawa towaru nastąpi w dniu roboczym w godz. 700-1500 transportem Dostawcy na jego koszt po uprzednim zgłoszeniu terminu dostawy.
Rozdział II. Warunki i termin realizacji zamówienia.
Miejsce wykonania zamówienia:
Zakład Komunikacji Miejskiej w Sochaczewie przy ul. Al. 600-lecia 90.
Dostawa będzie zrealizowana po uzgodnieniu i podpisaniu umowy z wybranym dostawcą
w terminie do 31.07.2022 r.
Rozdział III. Informacja dotycząca składania ofert.
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych,
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych,
3. Zamawiający nie przewiduje zebrania oferentów,
4. Złożenie jednej ważnej oferty upoważnia Zamawiającego do dokonania wyboru Wykonawcy,
5. Zamawiający zastrzega, że może nie wybrać żadnej oferty, zamknąć lub unieważnić postępowanie bez podania przyczyn,
6. Zamawiający zastrzega, że treść ogłoszenia oraz warunki określone w zaproszeniu do składania ofert mogą zostać zmienione, o czym zostanie przekazana informacja na stronie internetowej Zamawiającego.
7. Dodatkowych informacji udziela Grzegorz Zieliński pod numerem telefonu 46-862-99-27 w 108 oraz adres email: zaopatrzenie@zkm.sochaczew.pl
8. Oferta złożona w toku przedmiotowego postępowania przestaje wiązać, gdy została wybrana inna oferta albo gdy postępowanie zostało zamknięte bez wybrania którejkolwiek z ofert.
Rozdział IV. W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy:
1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi i obowiązującymi przepisami,
2. dostarczą zamawiany produkt zgodny z obowiązującymi normami i warunkami bezpieczeństwa,
3. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia,
4. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia,
5. znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w aspekcie określonych w zapytaniu ofertowym warunków płatności za przedmiot zamówienia,
Rozdział V. Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów :
Najniższa cena – 100 %
Rozdział VI. Miejsce i termin składania ofert
1. Oferty należy składać na jeden z następujących sposobów :
- przesłać pocztą na adres Zakład Komunikacji Miejskiej
96-500 Sochaczew ul. Al. 600-lecia 90
- złożyć osobiście w sekretariacie siedziby firmy,
- wysłać e-mailem pod adresem: sekretariat@zkm.sochaczew.pl
1. Termin składania ofert upływa 04.02.2022 r. o godzinie 10.00
2. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu lub złożenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Rozdział VII. Miejsce oraz termin otwarcia ofert
1. Otwarcie ofert nastąpi 04.02.2022 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego
w Sochaczewie Al. 600-lecia 90.
1. Zamawiający niezwłocznie zamieści na stronie www.zkm.sochaczew.pl informację o jego wyniku albo o zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru.
Rozdział VIII. Opis sposobu przygotowania oferty
Oferta powinna:
- być opatrzona pieczątką firmową,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
- podpisana czytelnie przez wykonawcę.
- oświadczenie wykonawcy w zakresie RODO zgodnie z treścią załącznika nr 2
- oświadczenie wykonawcy – załącznik nr 3
Rozdział IX. Sposób rozliczenia i warunki płatności.
1. Zapłata nastąpi przelewem w ciągu 21 dni po otrzymaniu faktury .
Rozdział X. Załączniki.
Załącznik nr 1 – Klauzula informacyjna RODO
Załącznik nr 2 – Oświadczenie wykonawcy w zakresie RODO
Załącznik nr 3 – Oświadczenie wykonawcy