PROTOKÓŁ Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA W TRYBIE ART. 2 UST. 1 PKT. 1 CONTRARIO USTAWY PZP (ZWOLNIENIE PRZEDMIOTOWE DO 130 000zł NETTO) – NA ZADANIE – DOSTAWA RUR OCYNKOWANYCH.
W dniu 04.09.2023r Dyrektor ZKM Sochaczew zatwierdził uruchomienie postępowania w trybie przetargu ofertowego w przedmiocie wykonania:
Dostawa do siedziby Zamawiającego tj. ul. Al. 600-lecia 90, 96-500 Sochaczew:
1. Rura ocynkowana cienkościenna (ścianka 2,0mm), średnica 2cale – 420,0mb (60szt po 7,0mb)
2. Rura ocynkowana, średnica 1,5 cala (ścianka 2,5mm) – 35,0mb (5szt po 7,0mb)
Dostawę należy zrealizować w dniu roboczym w godzinach 7°° - 14³°. Osoba do kontaktu – Tomasz Ufa.
Dział Drogowy uruchomił wykonanie zadanie zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp (zwolnienie przedmiotowe do 130 000zł netto). Postępowanie prowadzone jest w oparciu o Regulamin udzielania zamówień publicznych oraz Zarządzenie Nr 17/2020 Dyrektora Zakładu Komunikacji Miejskiej w Sochaczewie z dnia 31 grudnia 2020 r.
Oferty na wykonanie w/w zadania złożył jeden Wykonawca, a mianowicie:
Wykonawca nr 1
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Dawid Tarczyk, ul. Trojanowska 58, 96-500 Sochaczew, za kwotę 9 560,98zł netto – 11 760,00zł brutto.
Komisja w składzie:
Ufa Tomasz - przewodniczący komisji
Zieliński Grzegorz - członek komisji
Kawka Łukasz - członek komisji
uznała wszystkie ofertę za ważną. W związku z powyższym zamówienie pozyskał wykonawca nr 1 - Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Dawid Tarczyk, ul. Trojanowska 58, 96-500 Sochaczew.
Wyniki wyboru Wykonawcy zatwierdził Dyrektor ZKM Sochaczew w dniu 12.09.2023r