Sochaczew 21.12.2022r. r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Dotyczy: postępowania na „Sukcesywna dostawa części zamiennych do autobusów i pojazdów ciężarowych na potrzeby Zakładu Komunikacji Miejskiej w Sochaczewie
W wyniku przeprowadzonego postępowania, informuję, że wybrana została oferta firmy:
W części I
Z.P.U.H. LE-CART Zygmunt Leś, 39-300 Mielec, ul Wolności Boczna 1 kwota 68 395,22 zł.
W części II
BUDMAR, 59-300 Lubin, ul. Składowa 5, kwota 38 770,84 zł.
wartość ofert 107 166,06 PLN brutto
(słownie: sto siedem tysięcy sto sześćdziesiąt sześć złotych 06/100 ).
Są to oferty z najniższą ceną za dostawę.
Wynik wyboru Wykonawcy zatwierdził Dyrektor Zakładu Komunikacji Miejskiej w Sochaczewie w dniu 21.12.2022 r.
PRZETARG OFERTOWY
Data 08.12.2022 r.
Wartość szacunkową zamówienia poniżej progu stosowania ustawy Pzp
- postępowanie prowadzone jest w oparciu o Regulamin Udzielania zamówień publicznych Zakładu Komunikacji Miejskiej w Sochaczewie, których wartość jest mniejsza od kwoty 130 000 złotych.
Zamawiający:
Zakład Komunikacji Miejskiej ul. Al 600-lecia 90, 96-500 Sochaczew
zaprasza do składania ofert w trybie przetargu ofertowego na dostawę części zamiennych do autobusów i pojazdów
ciężarowych.
Rozdział I. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa części zamiennych do:
1) część I: autobusów Solaris URBINO 9, Solbusa 9,5/10,12, AMZ Kutno City Smile
2) część II: pojazdów ciężarowych marki MAN 18264, Mercedes Benz 1820AK, Citroen Berlingo 1,9D.
Szczegółowy wykaz części objętych zamówieniem określony jest w załączniku nr 5 w Części I i Części II.
1. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w zakresie Części I i Części II
2. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.
3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej ani prowadzenia aukcji elektronicznej.
4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, które może być realizowane w przypadku wcześniejszego wyczerpania całego przedmiotu zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające może być udzielone na okres do dnia 31 grudnia 2023 r. W przypadku udzielenia zamówienia uzupełniającego obowiązują ceny jednostkowe zamówienia podstawowego - ceny ofertowe.
5. W kolumnie nr 4 formularza cenowego (Załącznik nr 5) przedstawiono planowaną ilość asortymentu do realizacji w ramach zamówienia podstawowego w okresie trwania umowy.
6. Wymagania stawiane Wykonawcy:
A ). Wykonawca zobowiązany jest dostarczać części zamienne, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ w zakresie Części I i/lub Części II. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczanych części.
B ).Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu ciągłość dostaw, niezmienność cen w okresie trwania umowy i zagwarantować terminową realizację dostaw. Osoby odpowiedzialne za wykonywanie umowy będą szczegółowo wpisane do umowy.
C ).Wykonawca przedstawi Zamawiającemu osoby, które będą upoważnione do kontaktów i ustalania szczegółów dotyczących wykonania zamówienia, podając ich dane kontaktowe.
7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
Rozdział II. Warunki i termin realizacji zamówienia.
1. Zamówienie będzie realizowane w okresie od 3 stycznia 2023 do 31 grudnia 2023 r. lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na realizację umowy z wyłonionym wykonawcą, w zależności, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej z zastrzeżeniem jak w Rozdziale I ust. 4.
2. Dostawy będą realizowane sukcesywnie zgodnie ze składanymi przez Zamawiającego zamówieniami cząstkowymi. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać Zamawiającemu części zamienne w terminie maksymalnie 4 dni roboczych, licząc od dnia otrzymania zamówienia, określającego rodzaj oraz ilość potrzebnych części zamiennych.
3. Zamawiający udzieli gwarancji na dostarczoną część na okres 12 miesięcy oraz rozpatrzy reklamację w okresie 14 dni roboczych.
Rozdział IV. W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy:
1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi i obowiązującymi przepisami,
2. dostarczą zamawiany produkt zgodny z obowiązującymi normami i warunkami bezpieczeństwa,
3. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia,
4. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia,
5. znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w aspekcie określonych w zapytaniu ofertowym warunków płatności za przedmiot zamówienia,
6. z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, wobec którego zachodzą przesłanki wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835).
Rozdział V. Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów :
1. Wykonawca określi cenę w walucie krajowej (w zł) wraz z należnym podatkiem VAT (cena brutto) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2. Cena oferty winna zawierać wszystkie koszty związane z obowiązkami przyszłego wykonawcy, niezbędne do zrealizowania zamówienia.
3. Sposób obliczenia ceny oferty:
Wartość netto = cena jednostkowa netto x szacunkowe potrzeby (z zastrzeżeniem jak w kol. 4 załącznika nr 5 )
Kwota podatku VAT = wartość netto x stawka podatku VAT
Wartość brutto = wartość netto + kwota podatku VAT
Rozdział VI. Kryteria wyboru i zasady dokonania oceny ofert.
1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
CENA - 100 %
2. Punktacja obliczana będzie wg następującego wzoru:
Wp = 100pkt x Cn / Cb X 100%
gdzie:
100 pkt - maksymalna ilość punktów do zdobycia
Wp- wartość punktowa:
Cn - najkorzystniejsza cena spośród ważnych ofert (najniższa),
Cb - cena badanej oferty.
3. Zamawiający udzieli niniejszego zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów.
Oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą,
Każdorazowa dostawa odbywać się będzie w dni pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00
do 14:30, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Termin realizacji dostawy liczony będzie od dnia roboczego
(dnia pracy Zamawiającego), następującego po dniu zamówienia faksem lub telefonicznie.
4. Zamawiający przy wyliczaniu punków za kryterium „cena” ograniczy się do dwóch miejsc po przecinku.
Rozdział VII. Miejsce i termin składania ofert
1. Oferty należy składać na jeden z następujących sposobów :
- przesłać pocztą na adres: Zakład Komunikacji Miejskiej
96-500 Sochaczew ul. Al. 600-lecia 90
- złożyć osobiście w sekretariacie siedziby firmy,
- wysłać e-mailem pod adresem: sekretariat@zkm.sochaczew.pl,
2. Termin składania ofert upływa 20.12.2022r. o godzinie 10.00. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu lub złożenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Rozdział VIII. Miejsce oraz termin otwarcia ofert
1. Otwarcie ofert nastąpi 20.12 2022 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego w Sochaczewie Al. 600-lecia 90.
2. Zamawiający niezwłocznie zamieści na stronie www.zkm.sochaczew.pl informację o jego wyniku albo o zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru.
Rozdział IX. Opis sposobu przygotowania oferty
Oferta powinna:
- być opatrzona pieczątką firmową,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
- podpisana czytelnie przez wykonawcę.
- oświadczenie wykonawcy w zakresie RODO zgodnie z treścią załącznika nr 2
- oświadczenie wykonawcy – załącznik nr 3
- Wykonawca może złożyć jedną ofertę
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty
- w przypadku braku numeru katalogowego w załączniku nr 5 części zamiennej przy jej doborze, należy posłużyć się podanym numerem identyfikacyjnym (VIN) pojazdu, podanym przez Zamawiającego.
Rozdział X. Sposób rozliczenia i warunki płatności.
Zapłata nastąpi przelewem w ciągu 21 dni po otrzymaniu faktury VAT po dostawie w ramach umowy.
Rozdział XI. Załączniki.
Załącznik nr 1 – Klauzula informacyjna RODO
Załącznik nr 2 – Oświadczenie wykonawcy w zakresie RODO
Załącznik nr 3 – Oświadczenie wykonawcy
Załącznik nr 4 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 5 – Wykaz części
Załącznik nr 6 – Wzór umowy
Załącznik_nr_1_Klauzula_informacyjna_rodo_081222
Załącznik_nr_2_Oświadczenie_wykonawcy_w_zakresie_rodo_081222
Załącznik_nr_3_Oświadczenie_wykon-_081222
Załącznik_nr_4_formularz_oferty_081222